Informatie verzameld via deze website wordt niet gedeeld met derden.
Hier kan je het cookie- en privacybeleid van UCLL terugvinden.
Betrokken leerkrachten
In een vernieuwende eerste graad tonen leerkrachten zich betrokken op het leerproces van hun leerlingen. Ze stellen zich toegankelijk en bekommerd op. Leerlingen vinden het heel belangrijk dat ze vragen kunnen stellen en dat ze steeds bij leerkrachten terecht kunnen voor extra uitleg en vooral dat leerkrachten geloven in hen.
Lees wat leerlingen en leerkrachten te vertellen hebben ...
Hoe willen leerlingen behandeld worden door leerkrachten?
Fouten mogen maken
1000 keer opnieuw uitleg krijgen
Geloof en vertrouwen in hun kunnen
Gerustgesteld worden
Zo weinig mogelijk stress en straf
Gerespecteerd worden
Als persoon gezien worden
Gelijkwaardig behandeld worden
Discrete omgang met gebeurtenissen
Eigen taal kunnen gebruiken
Enthousiasme en humor in de les
Fouten mogen maken
1000 keer opnieuw uitleg krijgen
Geloof en vertrouwen in hun kunnen
Gerustgesteld worden
Zo weinig mogelijk stress en straf
Gerespecteerd worden
Als persoon gezien worden
Gelijkwaardig behandeld worden
Discrete omgang met gebeurtenissen
Eigen taal kunnen gebruiken
Enthousiasme en humor in de les
Fouten mogen maken
1000 keer opnieuw uitleg krijgen
Geloof en vertrouwen in hun kunnen
Gerustgesteld worden
Zo weinig mogelijk stress en straf
Gerespecteerd worden
Als persoon gezien worden
Gelijkwaardig behandeld worden
Discrete omgang met gebeurtenissen
Eigen taal kunnen gebruiken
Enthousiasme en humor in de les